måndag 25 augusti 2008

Gissa ordet 2

Banankalen...betyder? Ja vad tror ni?

För övrigt vab:ar jag idag med lite febrig pojke som MYCKET bättre i dag är igår, så jag hoppas detta är snabbt övergående. Skulle jobbat första dagen efter sem idag. Längtar fakstiskt till jobbet nu. Vill ha vardag och rutiner och kontinuitet. 1 sept ska jag gå upp till 75%, trro det kommer funka bra.

Dagens shoppingtips (inkl tantvarning); köp 5 tvätt/sköljmedel på ICA för 100 kr. Det ska jag göra iaf!

Till höger här i bloggen kan man hitta länk till min nya blogg, systerA pysslar.

2 kommentarer:

Fia sa...

Ja då börjar förkylningarna o infektionerna igen när de börjar på dagis! Som ett brev på posten! Malte har oxå hunnit bli lite snorig efter första veckan på dagis, men ingen fara, han e pigg.
Va skönt att du känner dig motiverad att jobba, som du säger är det skönt att komma in i rutinerna igen. Jag kanske följer med Johanna upp till jobbet nån dag när hon e redo att visa upp lillprinsen! Får tajma in en dag då du är där! ;)
Ha det gott, kram Fia

Cecilia sa...

Haha, lilla tant A :D

Skrutten då, ni längtar nog båda efter vardag nu!

Jag gissar på barnkanalen :D Viktigt att Bollis flyttar dit idag ju!

Kraaaam C