söndag 11 april 2010

♥ Härlig familjesöndag ♥

Bion var jättegullig och alldeles lagom, 40 min är perfekt. Popcorn och cocacola såklart ;). Skaffade mig ett biokort som gör att man får lite billigare på deras menyer och inbjudningar till premiärer och lite annat kul. HOPPAS det kan göra att vi går på bio oftare.
ö
Efter bion begav vi oss till Bowlaget, eftersom pappa F jobbar i den restaurangkedjan får vi bowla gratis. Jättekul och perfekt då det inte är direkt gratis. Tyvärr vågade jag inte bowla så mycket med tanke på min värkande arm/hand. Men mina fina killar bowlade desto mer. David är rikigt duktig och kände sig hemma i lokalen, sötnosen!
l
Nu ligger en nyklippt kille i badet med pappa F och de sjunger Toto-låtar tillsammans. Mina kärlekar! ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig söndag ni haft, man verkligen njuter av såna mysiga, lyckade stunder! Hoppas du blir bättre i armen!!!
Kram fia

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...