fredag 30 september 2011

Lite skryt!

Sålde vår tripptrapp igår till en liten 3-årig kille. När han och hans pappa skulle gå hämtade David sin kassaapparat och gav den till lille 3-årige S.

"Jag är för gammal för den här, han får den". S och hans pappa blev så glada och jag blev så STOLT över min givmilde son.

Japp, vi gör rätt. Där kom kvittot. Iof vet jag att vi har en fin väluppfostrad kille, men ändå. Vilken fin pojke vi har!

Senare på kvällen kom ett sms från pappan som tackade för leksaken och skrev att lille S hade lekt med den hela kvällen. Han tyckte vi hade en sån snäll och fin son.

En stolt mamma är jag.

Nu är David med kusinerna och moster, de handlar. Lite lagom aktivitet för en kille som hade feber igår, han är pioggare idag. Skönt. Ska passa på att vila när dom är borta. Är så ofantligt trött så hälften vore nog.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Finfina killen! Han var så söt när han berättade i bilen "att han var jättesnäll igår"!

kramizzzz

Johanna sa...

Goa David!

Trevlig helg!
Kram Johanna