tisdag 25 oktober 2011

Febran

Uschan buschan vad tråkigt att vakna med feber och halsont och snörvel. Planen var att jag skulle gå på Regionmöte 2011 (i njurmedicin, det är vart annat år här i Uppsala) idag och imorrn + middagen ikväll. Blir inget av det. Kan nästan gråta av det faktum att jag kommer missa spexet. På rikkt. Kanske någon filmar?!

Nu sängen med en kopp te och en skvätt honung. Snälla svåger R hämtar David och sedan blir han hemplockad av pappa F, så nu har jag mååånga timmar på mig att vila bort detta.

Hoppas alla mina fina jobbarkompisar får en JÄTTErolig dag och kväll och morgondag. Vi ses om 2 veckor.

22 dagar kvar till avresa, ljuvligt underbart är bara förnamnet. Längtar!!

Ett STORT Grattis på fölsedagen till bästis Cissi idag! ♥ ♥ ♥

Trevlig tisdag!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Tack för grattis! :)

Önskar du kunde få bli frisk på alla de vis och gå ut lite. KRAM

skruttet sa...

Krya på dig :) Änglakramar!!