måndag 3 oktober 2011

Väskan packad

Packar 'lätt' denna gång. Tänker mig Landstingsmode denna sjukhusvistelse. Det bidde bökigt med 'trä-över-huvudet'-kläder förra gången med slangar och nålar att ta hänsyn till. Det får bli den framknäppta mjuka blusen istället! Egna mysisar och ALDRIG i livet att jag skulle ha sjukhusunderkläder på mig, no way säger jag. Så egna strumpor och sån´t är packat. 4 (!) olästa tidningar har jag. Loka, choklad och en extra pocketbok. Det lär alltså inte gå någon alls nöd på mig vad gäller det iaf. Maten är dock ett annat kapitel; fullkomligt vidrig och nästintill oätbar. Får leva på frukosten och medtagen frukt!

David har haft en väldigt tuff kväll. Lilla gubben. Inte så lätt för en 6-åring att handskas med att mamma skall vara borta några (5) dagar. Mitt mammahjärta GÅR SÖNDER. Men detta är något jag ju måste göra. Men ändå....aj.

Tack för alla kramar och fina ord, det värmer. Nu vill jag bara att allt detta skall vara gjort och fixat och klart.

Kram A

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej dea!!!!!tänker på dig o hoppas allt går bra i denna tråkiga situation,men hoppas att det blir bättre för dig snart!!!!många varma kramar från Jannika

Anonym sa...

Skickar en tanke till dig! Hörde att op gått bra. Hoppas att allt vänder nu och att du får en bättre livskvalitet utan smärta! Håller tummarna. Ses i slutet av månaden!

KRAM Anki