onsdag 15 augusti 2012

8:e augusti och 16 augusti och 15:e september

Åttonde augusti fyllde världens BÄSTA Ellen 5 år! Mosters/gudmors lilla minsting. Vår bebis. Den lilla. Så kommer det alltid vara. Även när hon är 23 och bestiger Mount Everest och reser jorden runt och upptäcker. Den lilla. Minsta. Den bästa minsta vi har.

Imorrn den 16 augusti börjar David 1:an. Första klass. Börjar skolan 'på rikkt'. Jag bara undrar hur i hela friden gick det till? Den lilla killen som nyss var bebis.....Spännande tider! Lite nervös kille nu på kvällen, men det känns som att det hör till. Jag tror att det kommer gå toppen för vår skolkille imorrn!

Den 15:e september skall jag och systeryster fira vår 37-årsdag (huvva!!!) med massa härliga bruttelibrudar (hoppas jag iaf!!). Eftersom jag är en så dålig bloggare just nu så kan jag ju blogga om dessa viktiga händelser ;). Inte viktigt att jag och syrran fyller år, utan grejen är ju att samla de bästa tjejer man har omkring sig till en härlig tjejträff med mat och god dryck. Menyn filas det på, det blir något enket men gott, men huvudsaken man ses. Visst är det så?

Hoppas alla som kanske evntuellt läser här har det BRA!
 Det har jag!

Inga kommentarer: