lördag 16 augusti 2008

Tjejmiddag igår

Hann knappt packa upp väskorna igår så var det dags för tjejmiddag med övernattning. Gott som vanligt. Trevligt som vanligt. Vin som vanligt *s*. Sent som vanligt! Vi är ett gäng på 6 tjejer som turas om att vara värdinna. Vi försöker ses var 6:e vecka ungefär. Det är sååå mysigt och jag känner mig så rik med så underbara tjejer i tjejmiddags-gänget! Två middagar till är redan inbokad, sen blir det nog en liten paus då nästa lilla bebbe ska komma.

Kameran glömde jag såklart hemma.

Tack Cissi för igår! Och Caroline, Camilla (+1), Petra och Linnéa. Go girls!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Tack själv bästis!! :)
Alltid lika myysigt!

Kraaam C

Anonym sa...

Hej! Det låter som om ni har haft en händelserik vecka. London låter inte helt fel. Själva planerar vi en slapp och sol semester i slutet av oktober..Troligtvis blir det västindien. Det ska bli så skönt.
Ha det så bra. Hoppas vi kan ses snart? KRAM ANKI

Anonym sa...

Vad härligt med London och sen tjejmiddagen! Både vänner och resor hör till livets gulskant tycker jag. I höst vill jag ha mycket av både och!

Kram!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hörrödurru!!!

Dags att blogga nu med bilder tack!

Kram C! :)

Tack för all hjälp med brudarna bruds!