fredag 14 november 2008

David + pappa

Visst är han bara för vacker vår fina pojke!!!!!!!

Den kombinationen har varit ett team hela dagen då pappa F varit med på dagis hela dagen. Succé minst sagt. Poppis av de flesta blev pappan (såklart). Tänker också vara med någon dag, så härligt att få uppleva David´s vardag. Pappan fick vara med på barngympan och blev lite halvfärdig efter det *S*!

I morse ringde min klocka som vanligt 5.30. Ingen unge i sängen! Vår stora duktiga kille sov hela natten i sin egen säng. Får se hur det blir i natt.

Efter jobet åkte jag till syrran och mina fina systerdöttrar med lite kläder till damerna (dom små). Syskonlika kläder på så olika bruttor blev sååå fint. Kort på kläderna kommer , syrran skall ta med sin kamera.

Nu är det snart Idol.



Trevlig helg!

3 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Guuuud så fin!

Cecilia sa...

Jättefin pojke!! :)

Kram

anna sa...

sötnos! och jag kan tänka mig att han gjorde sig där, pappan ;)