torsdag 23 april 2009

Ledig dag

Var ledig idag och igår, skönt med två lediga dagar mitt i veckan. I går var det myskompislunch hos Camilla. Innan den lite akupunktur.

I dag har jag och syrran flöngt runt och hämtat lite grejer på Shurgard, shoppat loss lite på Gränby, lunchat god laxsallad och handat mat.

Jag har fårr lite sytt också. En beställning saknade en söm + en present till en blivande tre-åring.

I morrn fredag jobbar jag kväll och lördag dag. Kl 18.00 tänker jag ha en drink i handen och bara njuta på tjejmiddagen som systeryster skall anordna. Mysigt värre. Brukar alltid vara en härlig upplevelse!

David är med kusinerna på lördag då både jag och pappan jobbar. Det blir övernattning för kusiner+pappa hos oss så kan vi "tjejmiddaga" hur länge vi vill (och orkar...).

Nu sova men först en sväng på spikmattan jag fått låna av min snälla jobbarkompis.

Inga kommentarer: