tisdag 28 juli 2009

En fyraåring..

..är en underbar åring. Ett äventyr som tar oväntade svängar och vändningar, det är inte alltid man hänger med. Jag njuter så mycket jag bara kan. Vilken gåva denna gosse är. KÄRLEK, jag är så KÄR i mitt barn.

2 dagar av min f-lediga vecka har gått och vi har haft såå mysigt. Igår åkte vi upp till mammas grav; David ville tända ljus och ge en present. Nu ligger det ett grönt fint plastpäron bland blommorna *s*.

Idag bakade vi 'kladdkakor' (kladdkakemuffins) och bjöd Cissi på lunch plus lite gott fika. 3 liter vinbär plockade vi på gården där det finns ett gäng buskar. Så morgondagens planer består bla av att koka saft. Sedan får vi se vad dagen har att bjuda på. Pappan jobbar hela dagen så det blir mamma-David tid hela dagen.

Dag 8 av den shoppingfria månaden har gått och det går alldeles utmärkt!

Inga kommentarer: