lördag 24 oktober 2009

Barnfri!

David är hos bästa mormor Ewa och har det så bra. När jag gick mös dom i soffan med Nalle Phu film och fika. Jag ska ta mig an senaste mama och vårkatalogen från hm (galet!).

Helt ok!

I går hade vi lite firande för bästis C som fyller år i morrn, det var jag systeryster och C. Även David fick vara med på lite tjejmys, det gillades mycket! Så mysig kväll, det var alldeles för länge sen sist. Mat och vin och massor med prat och minnen. Vi hamnade framför datorn och tittade på youtube och tog en tripp down memory lane! Minnen, minnen.

Tack för igår tjejer.

Nu lite läsning och sen hem till syster och svåger innan vi går ut på restaurang utan barn, det var inte igår vi fyra var ute tillsammans. Jättettrevligt ska det bli.


...och så har jag skaffat en egen lite hemlig blogg till mig själv, ett slags dagbok...(nä den handlar inte om det!)ev blir den öppen för läsare om jag behöver pepp och inspiration

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas ni får en toppenkväll! Många kramar

Cecilia sa...

Tack själv, det var jättemys!

Hoppas ni hade trevligt igår.

Kram