onsdag 3 februari 2010

Det här med tid

Vart finns tiden? Hur ska man hinna vara social och träffa alla man vill träffa? I dag var vi lediga från jobb och dagis och hade besök av Camilla och Astrid, det var jättemysigt. Barnen lekte så glatt. Hade inte Camilla haft en föräldradag så här mitt i veckan när jag var ledig skulle det dröjt till nästa helg innan vi skulle setts. Då hade det gått 6 veckor, så det var roligt att vi kunde ses idag! Det känns som att det finns mindre tid på att umgås när det är mörkt. Kvällen kommer så fort. Man vill såå mycket men hinner inte. På lördag skall vi fira min ena svägerska som är nyutexad sjuksköterska. Och så vill jag hinna träffa mormor Ewa snart också. Och morfar Lars. Och alla vänner. NÄR?
Tack och lov att vi går mot ljusare tider.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja visst e det frustrerande när man vill så mkt och typ hinner med en tredjedel av vad man tänkt...Som du säger, vi går mot ljusare tider och det ska bli så härligt med VÅR!!!!
Kram Fia

Anonym sa...

Jag håller med dig vännen!
Tack för en trevlig dag igår :)

Kram Kram från Camilla och hoppas er dag har varit bra!