måndag 26 april 2010

Dagens shopping!

En deckare, en rosa kivi, några tabletter på rea samt hårsnoddar blev dagens skörd!
l
Jag hittade även två fina blusar, men de åker tillbaka. En var inte så skön som jag hoppats och den andra byts mot en storlek där det sitter skönt framtill också *s*!


F gissade på en kivilykta men kunde inte säga vilken färg det var. Jag kan berätta att vi har bara kivisar i klarglas och sedan är det grön-turkos-blå-brun som är den dominerande färgen. Därför borde det varit lätt att se att en så avvikande färg som rosa var ny! Nöjd är jag iaf. Fler i den färgskalan önskas, gärna lila.

En härlig dag i solen blev det för David och mig. Glass blev det såklart. David var så duktig om orkade hänga med mamma på stan i flera timmar. Jag fick tom med skavsår så vi gick då in till gulliga vännen Linnéa på Papper...och lånade hennes källare för lite omplåstring och toalettbesök! Sedan mötet vi upp pappa F på stan och tog vägen förbi Kvarnen för lite mjölkhandlande. Nu är det läggning för den unge trötta herrn och sedan vankas det lite film ikväll med gissar jag på.

I morgon har jag ytterligare en ledig dag så då tänkte jag att David får vara hemma med mig. På morgondagens agenda står bla att köpa blommor till balkongen och lämna tillbaka/byta blusarna. Kanske blir det en liten picknick på gården!

Trevlig kväll önskar jag alla!

1 kommentar:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Härligt med shopping!!!

Skrattar lite åt F!

Kram och ha en mysig dag imorrn med!