lördag 30 oktober 2010

-1,4

Vägde mig i onsdags så det är ju inte startvikten från måndagen (då vi försov oss). Är nöjd men tycker det känns som mycket mer. En start är det iaf och jag är supertaggad. Bara att ha klarat 5 hela dagar med shakes och barer känns jättebra. Har ju aldrig någonson tidigare fixat mer än en halv dag. ;)
k
Efter en hel del överlägganden med mig sjäv har jag bestämt att äta lite mat till middag idag, vi är hembjudna till systeryster med en annan familj med barn så det känns bäst att göra så. Kommer njuuuta av varenda liten tugga!
l
Köpte tidningen Laga Lätt igår (tack Camilla för tipset!) och blev väldigt inspirerad. Varje recept ska inte ta mer än ca 30 min att laga och innehåller max 599 kcal per portion.
k
Om en stund ska David och jag ner på stan och köpa lite Halloween-utstyrsel till honom. Sedan handla efterätt till middagen (som jag givetvis INTE kommer ta av) och efter det hem till systeryster.
j
Trevlig lördag önskar jag alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

duktig du är!!!!!!!kram jannika

Cecilia sa...

Kul! Håller med Jannika, du är superduktig. :)