söndag 31 oktober 2010

Trevlig lördag

Hos systeryster igår med dagiskompisar med tillhörande mamma. Att det ska vara så svårt att få ihop träffar, det "enda" som krävs är lite planering. Men alla har ju sitt och vardagen rullar på och vips har ännu en vecka gått.
k
Beach 2011 går vidare. Nu har jag efter mycket tänkande och resonerande med mig själv bestämt att lägga in ett mål mat. Är ändå supernöjd att ha klarat en vecka med nutrilett och liknande. Jag är igång och är supertaggad! Har idag handlat mat för veckans middagar efter recpet från Ica.se. Där valde jag från deras nyckelhåls-recept. Massor av gott som kotletter, kasslerjambalaya, fiskgratäng och lammfärsbiffar i pitabröd! Från tidningen Laga lätt blir det också lite lagat denna vecka.
k
David och jag har haft en lugn skön söndag, det känns lite upp och ner med vintertiden. Det börjar mörkna redan nu strax före kl 16.
k
Trevlig söndag!

Inga kommentarer: