fredag 25 februari 2011

Ont ont ont

Dumma endometriosen lever rövare med mig. Haft så ont hela natten så jag är alldeles kräkfärdig. Det var länge sedan det var så här jobbigt. Tårarna rinner idag. Är så less på denna sjukdom som förstör så mycket. Ska höra efter med min chef om det finns möjlighet att få komma senare eller tom vara ledig. Jag orkar inte detta just nu.
j
j
j
Blir hemma idag, det går inte att göra så mycket mer än att vila idag. Väntar på samtal från endomottagningen. Vill ha mitt återbesök snarast.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hej!
Vad trist att det blev såhär nu då. Hoppas att det lugnar ner sig innan det är dags att flytta. Har du varit igång mycket och glömt bort att vila kanske. Det är ju så roligt med all planering inför flytten men glöm inte att ta det lite lugnt också.

Ta hand om dig och vila!
Hoppas du orkar komma på kalaset i morgon.

Kram Johanna

Cecilia sa...

Megakram. Fick du tag i endo igår?

jannika sa...

stackare!!!hoppas du får komma snart till läkare!Kram jannika