måndag 14 mars 2011

Blandat

Positivt: det mesta är på plats, en del kartonger kvar att gå igenom men helt klart beboeligt!
k
Negativt: min värkmedicin jag fick för en vecka sedan har gett mig magkatarr, så den kan jag inte ta förräns jag får recept på Omeprazol (typ Losec). Så nu har jag ont av endometriosen och magkatarren. Ganska så okul. Åkte till jobbet imorse men vände väl på plats. Har sovit HELA dagen och kommer vara hemma imorrn med. Så tråkigt men välbehövligt just nu.
k
Återkommer när jag är piggare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni kommit på plats så fort i nya hemmet!

HOPPAS att du SNART får må BRA!

Kram Fia

Jörgen sa...

Hoppas att du mår bättre snart! Trist att må så nu när ni precis flyttat. Skönt att du sovit och vilat idag.

Stor kram!
Johanna

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

KRAM på dig!

Cecilia sa...

Vad var det för meducin? Det funkar inte med bifidus eller liknande?

Kram och ses im! :)