torsdag 19 maj 2011

Förskolans dag....

...firades med grillning och musikunderhållning. Och vem kompade på trummor? Jomenvisst, David såklart. Så tuff och modig. Han satt helt sonika på en stol med fyra bongotrummor framför sig som han spelade på när de andra barnen sjöng. En av pedagogerna spelade gitarr och en annan pojke 'spelade' guitarhero-gitarr! Tog givetvis med den urladdade lameran och fel band satt i filmkameran....suck liksom. Men syster/moster filmade det hela!

Världens stoltaste mamma är jag! Vilken kille vi har

kHar idag fått 90 min massage, fick ett presentkort av systeryster förra året efter att ivf nr 3 misslyckats. Underbart skönt och känner att axlarna nu sitter där dom ska sitta, dvs INTE upphissade jäms med öronen ;). Bokade in en ny tid om tre veckor.


Vi kom hem nyss från firandet och då kräktes vår lille kille. Han började klaga på magont när vi gick hem från dagis. 2 omgångar kräk har vi hunnit med. Misstänker att det kan vara så att han petat i sig lite diverse godsaker från kompisar idag. Han blir såklart hemma imorrn, det lilla livet.


Tidigare idag träffade jag på mormor Ewa utanför Ica. Hon bjöd på kaffe och fralla på ett café. Mysigt! Hämtade ut ett adlibris-paket idag, underbart att ha lite på lager. Är inne i ett lässtim nu, såå härligt. Undrar vad jag skulle gjort om inte böckerna fanns...det finns inget bättre än att gotta in sig i en bra bok!


Nu håller vi tummarna för att David inte behöver kräkas mer, mammas lilla ♥

1 kommentar:

Cecilia sa...

BLir inte David en rockkille så vet jag inte vad..

Hoppas hoppas att han inte kräks mer!

Puss o kram