måndag 17 oktober 2011

Nedtrappning och anmälan

From idag minskar jag mina starka piller med hälften. Det känns om man säger så. Resonerar just nu med mig själv om jag ska 'stå ut' eller ta en vid behovs tablett....

I morse när jag lämnade David på skolan låg det en lapp från Sirius fotboll om att pojkar och flickor födda -05 kan få starta i fotbollskola. Så nu är David anmäld. Han blev eld och lågor! Söndagar mellan 16-17. Nu ska det bara inhandlas benskydd, sen är han fit for fotboll.

Idag var det fotografering på skolan. När jag frågade David vad han ville ha på sig blev svaret givetvis 'min vita kisströja'! Vi tycker inte att man skall 'klä upp' sitt barn inför fotografering. David har alltid fått ha vardagskläder på fotograferingen, det är ju SÅ han ser ut/såg ut, nu/vid den tiden. Inte som en liten skjortutstyrd farbror ;). Tur att smaken är som baken!

I em kommer en kasse från Lina´s. Spännande!

1 kommentar:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hejja fotbollskillen och hejeja nedtrappning!

KRAM